دوستان عزیز، بابت انتخاب نورا شاپ از شما متشکریم! ضمن بیان اینکه ما تمام تلاشمان را برای ارائه خدمات عالی به شما خواهیم نمود، لازم دانستیم نکاتی را درخصوص استفاده از سامانه نورا شاپ به شما عرض نماییم :

سامانه نوراشاپ، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی فعالت های ما، کاملا قانونی و تحت نظارت کامل صورت می گیرد و شما عزیزان، درصورت بروز هر مشکل احتمالی، امکان پیگیری موضوع را خواهید داشت.

اطلاعات درج شده در حساب کاربری تنها اطلاعات مورد اطمینان مجموعه نورا شاپ نسبت به همکارانش می باشد و تمامی شرایط با در نظر گرفتن این اطلاعات مورد بررسی قرار خواهند گرفت. فلذا خواهشمندیم هنگام تکمیل حساب کاربری، مشخصاتتان را کامل و به صورت صحیح و شخصی وارد نمایید.

هر کاربر موظف است در حفظ اطلاعات خود کوشا باشد و نورا شاپ نیز اطلاعات شخص را نزد خود حفظ نموده و تنها به منظور تکمیل خدمات از آن استفاده خواهد نمود.

واحد پشتیبانی و ارتباط با مشتریان نورا شاپ از شنبه تا پنجشنبه به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص تمامی مسائل مربوط به سفارشات و خدمات است. برای ارتباط آسان با واحد پشتیبانی می توانید از طریق صفحه تماس با ما، بهترین گزینه ارتباطی را انتخاب و سپس اقدام کنید.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات و محصولات نورا شاپ به دقت ملاحظه فرمایید :

  • ورود کاربران به وب ‏‌سایت نورا شاپ ، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه و سایر خدمات ارائه شده توسط نورا شاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات نورا شاپ است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین نورا شاپ از سوی کاربر است. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ها و قوانین قبلی تلقی میشود.
  • ۱ – تعاریف : مطابق قانون تجارت الکترونیک و به منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
    • ۱ – ۱ – نورا شاپ : نورا شاپ به عنوان فروشنده محصولات و خدمات.
    • ۲ – ۱ – سایت : وب سایت فروشگاه اینترنتی نورا شاپ به آدرس www.nooratejarat.com/noora-shop.
    • ۳ – ۱ – محتوای سایت : کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ.
    • ۴ – ۱ – عضو : هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت نورا شاپ در سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
    • ۵ – ۱ – مشتری نهایی : کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
    • ۶ – ۱ – سفارش : کالا یا کالاها و یا خدماتی که هر عضو، انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
  • ۲ – شرایط انعقاد بیع برای خرید محصول و خدمات از سایت : مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد. ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا هر عضو موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
  • ۳ – راه های ارتباط الکترونیکی سایت : هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات نورا شاپ استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که نورا شاپ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که هر عضو در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد. جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد نورا شاپ برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد. توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت است. نورا شاپ با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت و ارتباط تلفنی توسط شماره های ثبت شده در بخش تماس با، ما با شما تماس نمی‌‏گیریم. نورا شاپ هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از آدرس فوق الذکر ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
  • ۴ – مراحل ثبت سفارش و خرید :
    • ۱ – ۴ – کاربران و اعضای محترم نورا شاپ برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش، ملزم به ثبت نام در سایت می باشند و مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد نورا شاپ، به نورا شاپ اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
    • ۲ – ۴ – اعضای محترم نورا شاپ در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود به صورت دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده عضو می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری نهایی، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نورا شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از عضو، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، اعضاء می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.
    • ۳ – ۴ – روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در فروشگاه در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
    • ۴ – ۴ – کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت نورا شاپ به وسیله ارسال شماره سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از نورا شاپ برای ما افتخار است و تیم نورا شاپ سعی خود را در تحویل کالای خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در نورا شاپ حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نورا شاپ محفوظ است و یا عضو می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
    • ۵ – ۴ – در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز خواهد شد.
    • ۶ – ۴ – در صورت انصراف عضو از خرید، زمانی که محصول بسته بندی و ارسال شده باشد، مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب عضو (اعلام شده از سوی عضو از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
    • ۷ – ۴ – در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نورا شاپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط عضو، برای گروه نورشاپ محفوظ است. بدیهی است نورا شاپ در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط عضو (اعلام شده از سوی عضو از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و عضو با خرید از سایت نورا شاپ از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
    • ۸ – ۴ – با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
    • ۹ – ۴ – از آنجا که وبسایت نورا شاپ، یک وب ‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، نوراشاپ مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا را اعلام‌ نماید. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی عضو کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب عضو عودت داده خواهد شد.
    • ۱۰ – ۴ – لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای عضو ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به اعضایی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق پیامک و ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که نورا شاپ هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش آنها تکمیل نشده و یا تکمیل وجه نشده اند، ندارد.
  • ۵ – روشهای پرداخت : تمامی اعضای محترم نورا شاپ موظفند، کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار اعضاء قرار خواهد گرفت.
  • ۶ – روشهای ارسال سفارش :
    • ۱ – ۶ – تمامی سفارش ها از سه طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، باربری و تیپاکس ارسال می گردند که گاهی می تواند به انتخاب عضو تعیین شود.
    • ۲ – ۶ – تمام‌اعضاء می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
    • ۳ – ۶ – در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت نورا شاپ تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای اعضاء می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و نورا شاپ قانونا، مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با نورا شاپ، اشکال اعلام شود و با هماهنگی نورا شاپ صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود. بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده، محصول سفارشی مجدد ارسال می شود. نورا شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست اعضاء و یا مشتریان نهایی خود خود در سراسر کشور برسد.
  • ۷ – هزینه ارسال :
    • ۱ – ۷ – هزینه ارسال تمامی سفارشات به عهده صاحبان اصلی و یا خریداران نهایی می باشد و هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر و میزان خرید امکان انتخاب روش های ارسال مختلف برای اعضاء فعال خواهد می باشد، که هزینه ارسال قبل از قطعی شدن سفارش تعیین و به همراه وجه محصول پرداخت می گردد.
  • ۸ – تحویل سفارش :
    • ۱ – ۸ – مدت زمان تحویل کالاها برای اکثر استان ها و شهرها کمتر از ۷۲ ساعت می باشد.
    • ۲ – ۸ – سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری : سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل پست یا باربری خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد، کالا را به مقصد خواهند رساند.
    • ۳ – ۸ – مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
    • ۴ – ۸ – مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، نورا شاپ دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
    • ۵ – ۸ – کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
    • ۶ – ۸ – چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به نورا شاپ اطلاع نماید.
    • ۷ – ۸ – در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به نورا شاپ اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
    • ۸ – ۸ – طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
    • ۹ – ۸ – همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. بعد از تحویل، مشتری تا ۷ روز امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت :
      • ۱ – ۹ – ۸ – کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان نورا شاپ برسد.
      • ۲ – ۹ – ۸ – کارتن و بسته بندی کالا، کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
      • ۳ – ۹ – ۸ – در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب عضو واریز خواهد شد.
      • ۴ – ۹ – ۸ – در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده عضو می باشد.
      • ۵ – ۹ – ۸ – امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.
    • ۱۰ – ۸ – لازم به ذکر است که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، فلذا نمی توان به استناد آنها اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
    • ۱۱ – ۸ – لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط عضو، توسط کارشناسان نورا شاپ کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمی‌‏شود.
    • ۱۲ – ۸ – در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه، مطابق قانون تجارت الکترونیک، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.
    • ۱۳ – ۸ – آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
  • ۹ – محتوای سایت و مشخصات محصولات :
    • ۱ – ۹ – نورا شاپ نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات انجام می نماید. لازم به ذکر است نورا شاپ تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط نورا شاپ دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و مطابق قوانین مربوطه قید شده است.
  • ۱۰ – مسئولیتهای سایت و کاربران :
    • ۱ – ۱۰ – هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سامانه نورا شاپ توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
    • ۲ – ۱۰ – کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
    • ۳ – ۱۰ – نورا شاپ در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
  • ۱۱ – حق مالکیت مادی و معنوی :
    • ۱ – ۱۱ – کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به نورا شاپ بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از نورا شاپ ، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
  • ۱۲ – اختیارات نورا شاپ :
    • ۱ – ۱۲ – نورا شاپ همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید. مضافا نورا شاپ در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به اعضاء و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
  • ۱۳ – شرایط خاص :
    • ۱ – ۱۳ – با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی گروه نورا اتجارت بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء عضو می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
  • ۱۴ – موارد فورس ماژور :
    • ۱ – ۱۴ – تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، نورا شاپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.
    • ۲ – ۱۴ – نورا شاپ ، خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
  • ۱۵ – دریافت اطلاعات شخصی اعضاء :
    • ۱ – ۱۵ – سایت نورا شاپ اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتواند سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین سایت نورا شاپ ، مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط سایت نورا شاپ ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط سایت نورا شاپ برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تامین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ۱۶ – موارد استفاده از اطلاعات شخصی شما :
    • ۱ – ۱۶‌- سایت نورا شاپ از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وب سایت و تامین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. سایت نورا شاپ همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.
    • ۲ – ۱۶ – سایت نورا شاپ ” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و … به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.
    • ۳ – ۱۶ – سایت نورا شاپ ، صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند، ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.